Avatar billede lem Nybegynder
04. december 2001 - 09:10 Der er 3 kommentarer

Progam forslag søges.

Har lige købt et DV kamera \"Thomson VMD20\" Da jeg har en Mac G4, kunne jeg ikke bruge softwaren, der fulgte med. Søger nu forslag til et godt video
redigerings program og et program til at hente still billeder til mac\'en. Hvor finder jeg en \"tutorial\" til Final Cut Pro 2.0, er det et godt program og kan man hente \"still\" billeder fra det program til Mac\'en?

<<<Lars
Avatar billede cgleerup Nybegynder
21. december 2001 - 10:32 #1
Adobe premiere er et godt redigeringsprogram!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
09. januar 2002 - 16:48 #2
Hvis du med stillbilleder, mener fra en eventuel camerafunktion, altså \"fotos\" så kan du nok ikke hendte dem med et redigerignsprogram, da det er helt anderledes gearet.
Avatar billede lem Nybegynder
10. januar 2002 - 07:39 #3
>>>cqleerup

Problemet er nu løst, jeg har købt en CardReader 5i1, hvor jeg kan hente mine stillbilleder til Mac\'en. Me dhensyn til videoredigeringsprogrammet, bruger jeg indtil videre iMovie.