Avatar billede mr_nobody Nybegynder
03. december 2001 - 15:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

.mov til .avi som kan importeres i powerpoint

Jeg har nogle quicktime .mov filer jeg skal have lavet om til noget der kan importeres i Microsoft powerpoint. Jeg har prøvet at lave dem om til .avi og jeg har brugt mange forskellige codeks, men der er ikke noget af det der bliver importeret succesfuldt! Er der en der kender noget til det?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. december 2001 - 13:45 #1
Hvorfor importere du dem ikke bare som mov. Det understøtter powerpoint jo!
Avatar billede mr_nobody Nybegynder
06. december 2001 - 10:54 #2
Jeg har prøvet at indsætte det som et objekt, så kommer der et lille ikon ind på præsentationen... Det er også fint nok som det skal være, men når man så trykker på den når præsentationen kører kommer der en afspiller op, men den tager ikke billedet med, kun lyden.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
06. december 2001 - 10:55 #3
haloo, nprmalt kommentere man blot tingene så folk kan uddybe deres svar.

det lyder som et codec problem!
Avatar billede mr_nobody Nybegynder
07. december 2001 - 09:55 #4
Ja ikke??
Det var jo derfor jeg ville konvertere til avi og prøve med dem, men efter 8 forskellige codecs og det stadig ikke virkede, så er jeg rimelig skeptisk!!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. december 2001 - 09:57 #5
Har du forsøgt med mpeg. Powerpoint fungere rigtigt udemærket med disse filer, (Mpeg 1)

Desuden var det jo interessant at vide hvilket konverteringsprogram du har brugt!
Avatar billede mr_nobody Nybegynder
09. december 2001 - 14:16 #6
Du får dine point, jeg fandt en anden måde at importere dem på... I stedet for at lave et objekt, så lavede jeg en firkant og satte den til at have en \"action\" der kører programmet quicktimeviewer.exe så satte jeg bare en extension på at den skulle køre filen, og biksede lidt med nogle rettigheder!!

Det kører nu... Tak tak!