Avatar billede ejnar Nybegynder
29. november 2001 - 11:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brugerkonti og Outlook Express

Jeg vil gerne have en fælles post og adressekartotek for alle 4 oprettede brugerkonti.

Spørgsmål:
Er det rigtig, at hver brugerkonto har sin egen post (sendt post indbakke osv) samt sin egen adressekartotek?
Jeg kan ikke se, at \"all-users\" folderen kan indeholde en fælles post og adressekartotek for alle brugerkonti.
Er der en udvej?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. november 2001 - 11:04 #1
Nix...

Dette kræver en \"ægte\" outlook + Exchange server.

NanoQ
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
29. november 2001 - 11:05 #2
jeg har 5 forskellige konti. Og de går i samme indbakke. Så mine brugerkonti har den samme sendt post indbakke.
Avatar billede ejnar Nybegynder
29. november 2001 - 11:07 #3
Karstenlaursen: Kører du også outlook express?
Avatar billede 1003 Nybegynder
29. november 2001 - 11:13 #4
Det er ikke svært ! du skal bare under indstillinger for konti oprette de profiler du skal bruge. så kan du under egensakber afkrydse om de skal hentes på samme tid for Alle Email´s
Jeg har selv 5 konti. hvor den ene er diregeret via proxy serveren til en anden maskine, men hvis ikke den er tændt, kan jeg bare hente den på \"serveren\" internet maskinen
Avatar billede ejnar Nybegynder
29. november 2001 - 11:17 #5
1003: Det kan være jeg ikke helt forstår dig, men jeg har 4 brugerkonti i XP, som jeg gerne vil have til at bruge den samme mailkonto i express og dermed de samme dbx filer og adressekartotek. Hvis det er det du har svaret må, er du nødt til at uddybde svaret.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
29. november 2001 - 11:38 #6
ja
Avatar billede 1003 Nybegynder
29. november 2001 - 12:01 #7
Aha!!!
Nu jeg forstå! :-)

Jeg troede !!!!!!!
Ja også videre !!!

Nej det kan jeg ikke komme langt med !
Jeg var overbevist om at det var forskellige Emailkonti i outlook!!
Ok Jeg overgiver mig ! :-) Jeg ved det IKKE!, da jeg ikke har prøvet!
Men jeg ved at du kan i outlook da det er det jeg kører fra firmaet..
Og der har jeg flere profiler på samme maskiner..
der har jeg også outlook og Exchange server som >NanoQ  skriver !

Jeg beklager  :-(