Avatar billede donleavy Nybegynder
23. november 2001 - 11:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

quickcam express - lydkvalitet

Når jeg optager video med mit Quickcam Express webcam bliver lydkvaliteten total dårlig. Er der nogen, der ved, hvordan man ændrer på dette ?
Avatar billede donleavy Nybegynder
23. november 2001 - 11:59 #1
...eller er der foreslag til andre programmer end det med Quickcam inkluderede ?
Avatar billede wismann Nybegynder
27. november 2001 - 21:27 #2
det kan optage lyden ind i cool edit pro.
samtidig med at du optager. Cool edit er meget næmt at bruge og du kan hente en demo her
http://www.syntrillium.com/cep/index.html

Hel og lykke med din optagelse ;o)

*Wismann*
Avatar billede donleavy Nybegynder
28. december 2001 - 04:23 #3
Jeg vil optage lyden samtidig med, at jeg optager billederne - i samme AVI - ikke med noget lyd ved siden af i et andet program, som jeg så pludselig skal til at lægge ind i et eller andet AVI-redigeringsprogram.....ikke at jeg ikke har et sådant program; for det har jeg, men jeg vil have både billeder og lyd et ét shot, og dét med en lyd, der er god og overstiger de 22050  MHz.............get it ?!!!!!!!
Avatar billede donleavy Nybegynder
20. juli 2003 - 21:27 #4
fuck det