Avatar billede elev Nybegynder
21. november 2001 - 14:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ccd chip i sony pc110

jeg skal lave en opgave om sony pc 110 og jeg har ringet til sony der ikke kunne sige andet end det i kataloget. jeg vil hore om der var nogle der kan fortelle noget on optikken (carl zeiss). CCD chip. dv-band.
Avatar billede Beach Mester
21. november 2001 - 14:48 #1
Hvor er du elev henne, Odder?
Avatar billede elev Nybegynder
23. november 2001 - 10:21 #2
hvad har det med sagen at gore. men jeg er elev i fona.
Avatar billede Beach Mester
23. november 2001 - 15:44 #3
Hæ hæ, jeg skulle bare lige høre om du var landet på samme skole som da jeg var elev for godt 10 år siden:-)
Som du har bemærket så er Sony ikke de nemmeste at danse med når snakken falder på det tekniske. Men da jeg selv blev stillet samme opgave i sin tid der ringede jeg til en teknikker på værkstedet. De kender systemerne og kan i deres manualer direkte slå op hvad du skal bruge!

Teknikken i optikken kan du læse mere om her:
http://www.zeiss.de/de/home_e.nsf

Min opgave gik ud på at beskrive en given vare ned til mindste del. Det tog jeg bogstavligt og beskrev bla. en skruge i kameraet, hvad den vejede, hvad den var lavet af mm. Altså som vi fik besked på: Ned til mindste del:-)
Jeg fik 11 for opgaven, så det kan godt betale sig at gøre lidt ved det*LOL*

Du har sikkert allerede nummeret til de lokaler der ligger på 1. sal i Hørsvinget, Taastrup

God arbejdslyst...

//Beach