Avatar billede gretaj Nybegynder
18. november 2001 - 21:39 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

afspilning af .avi filer

jeg har lige fået adsl og skulle selvfølgelig prøve at downloade en film ... Nu kan jeg bare ikke afspille den. Det er .avi filer og den åbnede i realplayer, men sagde, at den ikke kunne finde data til at dekomprimere filmen :o( Er det fordi jeg kun kan afspille den på DVD? Jeg har ikke en dvd afspiller og jeg vil meget gerne se min film :o( Kan heller ikke afspille den i Quicktime
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
18. november 2001 - 21:41 #1
www.divx.com her er en player og codec til divx
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 21:41 #2
Du skal bruge en DivX afspiller da det sikkert er en DivX fil (de gemmes som AVI filer)

Du kan finde nogen på www.divxit.dk eller bruge den \"officielle\" fra www.divx.com
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
18. november 2001 - 21:41 #3
ellers kan du bruge din windows media player, og den kan du opdatere med microsoft update
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
18. november 2001 - 21:42 #4
Du skal hente programmet Divx på www.divx.com (codec)

Brug windows media player til at afspille!!
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 21:45 #5
Hvis filmen er encodet med DivX codec\'et v.3.11 kan WMP ikke selv opdatere til det rigtige codec. Kun hvis det er v.4.0
Avatar billede whatever Nybegynder
18. november 2001 - 21:57 #6
AVI kan ikke afspilles på en DVD-afspiller.
Avatar billede gretaj Nybegynder
19. november 2001 - 01:51 #7
Tak alle sammen :o)