Avatar billede pornztarr Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

3dmax4

jeg har lige fået 3dmax4 men hver gang jeg starter den skriver den denne error \"a´license error has occurred. please restart your system to initialize the license management system. if this problem continues, contact you system administrator or authorized dealer\"

error [7.1.29]

så trykker jeg på ok. og så dukker der en anden error op

\"The software license failed to initialize
[error 7]

den når kun at åbne den lille blå vindue hvor der står discreet nederst i højre hjørne.

jeg køre med winxp engelsk.

Help!!!

60 point at hente her!!
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 14:54 #1
lyder som om den ik er helt lovlig ;o)
Avatar billede melieha Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:09 #2
Jup lyder lidt \"ikke lovlogt\", hent 4.2 (upgrader) det hjæpler vidst
Avatar billede geek Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:37 #3
Du kan jo bare kontakte din system administrator eller authorized dealer som den skriver !!!
Avatar billede pornztarr Nybegynder
30. oktober 2001 - 22:08 #4
hvor kan jeg hente 4.2=)
Avatar billede melieha Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:04 #5
Det kan du frit på deres hjemmeside, kan sq ikk engang huske den, men den blev lagt frit ud for ikk så lang tid siden...
Avatar billede tin-man Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:10 #6
Du skal have version 4.2 for at licens softwaren til Max virker under Xp.. Brug Maya istedet for :-P
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
01. november 2001 - 13:05 #7
Det er fordi, winXP ikke er kompatibel med 3D MAX\'s beskyttelsessoftware, C-DILLA. Du skal anvende et patch, der retter denne fejl.
Jeg kan ikke huske hvor det ligger.
Men jeg skal med glæde sende dig det på e-mail.
Det fylder 1,3 MB
Avatar billede m_damon Nybegynder
02. november 2001 - 17:51 #8
innovator-maniac: du skulle vel ikke vide hvor man kan downloade den? eller hvis du ville være venlig og sende den? vi kan godt finde ud af nogen point!
Avatar billede syvhave Nybegynder
03. november 2001 - 23:08 #9
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
05. november 2001 - 10:29 #10
m damon. Bare sig hvor jeg skal sende den hen, med mindre du allerede har hentet den...
Avatar billede pornztarr Nybegynder
06. november 2001 - 14:44 #11
min e-mail er rubber_sej@hotmail.com
Avatar billede mini-man Nybegynder
21. januar 2002 - 14:00 #12

http://www.macrovision.com/support/downloads/
skal du downloade filen \"lmssetup.exe\"
Jeg har haft samme problem men nu virker det.
Avatar billede mini-man Nybegynder
30. januar 2002 - 08:29 #13
takker for point :)