Avatar billede donslund Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Virtuel rundvisning

Hvilket program er tv programmet Godt Begyndts virtuelle rundvisning af deres hus mon lavet i?
Man kommer rundt i alle husets rum. Det ses ikke kun 3-dimensionelt uderfra men også inden i.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:43 #1
Du kan ringe og spørge firmaet, som har lavet animationerne:

http://www.vinthergrafik.dk/

Men jeg tror at de er lavet i 3D studiomax.

/per
Avatar billede zerohero Nybegynder
03. november 2001 - 16:43 #2
nok nærmere 3D Studio Viz :-)
Avatar billede donslund Nybegynder
04. november 2001 - 12:24 #3
findes der en demo version af 3D Studio Viz et eller andet sted?
Avatar billede zerohero Nybegynder
04. november 2001 - 14:26 #4
Ikke så vidt jeg ved... men hvis du ikke ligefrem er arkitekt eller ingeniør så findes der mange andre programmer der kan noget lign. og som der er meget billigere...
Avatar billede donslund Nybegynder
04. november 2001 - 15:23 #5
hvilke?
Avatar billede zerohero Nybegynder
04. november 2001 - 15:40 #6
Jeg mener at et program som hedder Strata 3D er Gratis. LightWave er også et godt program - den kan man downloade et demo.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. november 2001 - 09:38 #7
Du kan hente et godt og gratis 3D program her:

http://www.blender.nl fuld udgave til spil, arkitektur mv.
http://shop.strata.com/Product.cfm?Item=59 i en basis udgave

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. november 2001 - 09:46 #8
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
28. januar 2002 - 00:54 #9
Winther Grafik bruger vist Maya og Softimage, men de programmer ligger begge i den dyre ende af prisskalaen. Prøv som de andre siger at hente Blender 3D.
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. februar 2002 - 16:41 #10
donslund>> Har du fundet et passende svar? Måske var det på tide at lukke. :-)
Avatar billede hschak Nybegynder
06. maj 2002 - 01:15 #11
Det program der blev brugt er lavet af http://www.vinthergrafik.dk/  og de bruger af programmer :
Alias wavefront/Maya  - som 3D værktøj    og
Avid media illusion/ matador til paint og compositins.