Avatar billede brakus Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:13 Der er 9 kommentarer

find driver

Jeg har lige købt ny pc og sat den sammen med min gamle monitor. Monitoren er :
KFC
p/n: cb1516cl

Grafikken er helt grovkornet og kan ikke vise billeder i rigtig opløsning eller farve. Jeg har fået at vide at det er fordi jeg mangler en driver. Jeg har forsøgt at downloade fra flere hjemmesider, men enten er det forkerte drivere jeg downloader ellers er det ikke driveren der er problemet...nogle forslag. Jeg bruger windows 2000.
På forhånd tak
Brakus
Avatar billede safri2 Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:17 #1
Prøv at kør Wimdows update, det ka\' være driveren kommer med der...
Avatar billede fcs Novice
23. oktober 2001 - 22:20 #2
Du skulle gerne kunne finde den på deres hjemmeside, men den er vist ikke til at komme ind på lige nu: http://www.kfc.com.tw
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:21 #3
SP2 kan hentes under Start/Update
Avatar billede fcs Novice
23. oktober 2001 - 22:22 #4
Ifølge http://www.w2karchiv.de/monitore.php3 som er en side om drivers til monitors under win2000 er det ovenstående link du skal bruge ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:26 #5
fcs> linken er død!
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:27 #6
Sorry, mig der ikke kan læse ;o(
Avatar billede fcs Novice
23. oktober 2001 - 22:27 #7
Ja, som jeg jo skrev: \"22:20:40...... men den er vist ikke til at komme ind på lige nu: http://www.kfc.com.tw\"

Det er dog den side alle driversiderne linker til, så det er nok bare et spørgsmål om tålmodighed
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. oktober 2001 - 07:09 #8
brakus> Jeg tror nærmere at der er tale om et problem med driveren til dit grafikkort!

Hvilken opløsning køre du med?
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:20 #9
Kan man overhovedet købe KFC skærme mere, jeg tror ikke en gang at Zitech forhandler dem mere.

KFC linken er fortsat død!