Avatar billede jelle Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:46 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

3d s max - GRATIS????

Jeg har hørt rygter om at man helt lovligt kan downloade 3DMAX et eller andet sted.
Kan det være rigtigt? Hvis det er hvor?
Avatar billede zeth Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:47 #1
Nej det er yderst ulovligt... du bliver nød til at købe det.. men du kan jo seføli finde det på warez sites
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:48 #2
Absolut ikke korrekt :)
Avatar billede egede Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:52 #3
du tænker nok på Strata 3D
www.strata.com
Avatar billede geek Nybegynder
21. oktober 2001 - 23:55 #4
Nope det er rigtigt nok hvad han har hørt (næsten)
Folkende bag 3D Max har udviklet en gratis version af deres program, som er designet til at lave modeller, baner, animationer og den slags ting, til spiludviklere.
Programmet hedder gmax og kan downloades her.
www.discreet.com/products/gmax
Avatar billede apollo69 Nybegynder
22. oktober 2001 - 00:19 #5
geek>> Vist ikke helt rigtigt.
Kender ikke gmax men det er ikke folkene bag StudioMAX der har lavet det.
Går ud fra det er det der menes med \"3DMAX\"
Avatar billede geek Nybegynder
22. oktober 2001 - 15:44 #6
Kan godt tænkes jeg har taget fejl af hvem der har lavet det.(er vist egentlig nogle som kalder sig discreet) men det kan iværtfald findes på www.3dmax.com
Avatar billede zeth Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:13 #7
3d Studio Max pleger at være lavet af Kinetex, men den nye R4\'er, ser det ud til at det er Discreet.. mon der er mange folk der laver 3dsm lissom Linux? *S*
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:55 #8
nej det er bare Kinetex der har skiftet navn til Discreet... De kan ikke finde ud af det inde.
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:56 #9
Og GMax er lavet til at man kan ændre på personer fra spil som understøtter GMax. Men det er der ikke nogen spil der gør lige for tiden men det vil komme
Avatar billede jpk Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:08 #10
Det er Descreet der laver 3DS MAX (og ja, tidligere hed de Kinetex) men det er IKKE gratis (tværtimod, det koster kassen!!!).
Der er naturligvis steder man kan downloade det \'gratis\' (som alt andet) men tag ikke fejl, det er ikke et program der gives væk gratis...
Avatar billede cheater Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:48 #11
Well...

Kinetix (http://www.ktx.com) hedder nu Discreet eller også er det fordi udviklingen af 3dsmax er blevet flyttet til en anden afdeling af autodesk hvor ktx og discreet hører under... - eller også var det en sammensmeltning af to afdelinger? - kan ikke huske... :)

Men, det eneste du kan få gratis er Gmax, som er lavet til at lave om i spil... og mikkel - hvis du kan gemme i .3ds i Gmax kan man vel convertere det til det spil man vil modificere...

Tror at det er noget i den retning...
Avatar billede thundercall Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:51 #12
hvis man ser efter hvorfra man Downloader GMax er det fra Autodesk (3D Studio Original)
ftp://ftp.autodesk.com/discreet/gmax/gmaxinst.exe
Avatar billede thundercall Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:04 #13
hold kæft hvor er den ftp dog sindsyg langsom :(
Avatar billede thundercall Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:38 #14
fandt et HighSpeed Mirror
Jeg downloader derfra med en hastighed på 90kb/sek

http://fileplanet.games-world.net/dl/ftp1.gamespy.com/gameutilities/3dmodel/
Avatar billede thundercall Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:46 #15
pass dog på med den X2Compiler.exe (ved ikke hvad filen er,... men sikkert ikke noget til gmax...

Event:  Virus Found!
Virus name: W32.FunLove.4099
Avatar billede jammerlab Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:27 #16
HeHe grinneren du kan bstemt IKKE downloade det lovligt. Man køber licens hos dem og så kommer de ud med fagfolk og installere det for dig. *Gg* Rimlig vildt entlig. Maya er endnu mere sindsyg. Når nok om det.
Avatar billede melieha Nybegynder
26. oktober 2001 - 19:56 #17
Gmax er FREE ja, ellers skal man købe eller have wrz version
Avatar billede jelle Nybegynder
07. juli 2002 - 18:07 #18
kan ikke finde ud hvem der har ret, så i får sq 5 point hver
Avatar billede jelle Nybegynder
07. juli 2002 - 18:08 #19
sorry jeg kunne jo ikke regne det er selvfølgelig 3 point: 15/5=3!!! *GG*
Avatar billede jelle Nybegynder
07. juli 2002 - 18:09 #20
neeej, der var jo menge flere svar!!!
så må jeg ta dem selv
Avatar billede jammerlab Nybegynder
07. juli 2002 - 19:59 #21
eh det er faktisk mod reglerne... :)
Avatar billede jelle Nybegynder
07. juli 2002 - 22:31 #22
undskyld - jeg vidste det ik, er der nogen måde jeg kan give de der 15 point tilbage?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
07. juli 2002 - 22:39 #23
hehe ved at lave et nyt point spørgsmål men hva... 15 point er jo intet ;) Bare husk det hehe
Avatar billede jelle Nybegynder
08. juli 2002 - 16:36 #24
det ka du tro jeg vil!!