Avatar billede 2-maz Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3D s Max R3

Hej

inde i 3dsmax der har man jo 4 vinduer kan man lave de fire vinduer om til et enkelt...?
Avatar billede thundercall Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:35 #1
ja,... nedest til højre... er der en knap med en pil og en firkant - uh, klik på den.
Avatar billede 2-maz Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:37 #2
Tak thundercall...!
Avatar billede thundercall Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:41 #3
du kan også går ind i menuen \"Customize\", \"Viewport Configuration\".
også Tab til \"Layout\"
Avatar billede melieha Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:49 #4
du kan også bare lav om på størrelse ved at \"hive\" i dem ligesom i windows, jeg syns det er lidt dejligere hvis man kan se den fra alle vinklerne