Avatar billede prof2 Nybegynder
27. september 2001 - 16:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktion?

Er det kun mig eller er eksperten.dk\'s søgefunktion meget dårlig... Når jeg søger på et bestemt ord, finder den aldrig nogle poster med det ord jeg søgte efter... Det ligner lidt at den bare finder alle posterne... Det er sku lidt trælst...
Avatar billede kjoller Nybegynder
27. september 2001 - 16:24 #1
Prøv at søge igennem google.com den søger sjovt nok bedre, der finder jeg som reglen de svare hos eksperten som jeg skal bruge :o)
Avatar billede jalle Nybegynder
27. september 2001 - 16:32 #2
Søgefunktionen er vist nok fjernet - da de er ved at optimere den.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 16:39 #3
Avatar billede prof2 Nybegynder
29. september 2001 - 10:12 #4
Ok! Tak for det!