Avatar billede michaelb Nybegynder
19. september 2001 - 17:23 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Ny dum-dig-ikke side på Eksperten!

Hej alle sammen!

Selvom jeg ikke har været bruger her på eksperten i sindssygt lang tid, kan jeg alligevel mærke at nogle brugere opfører sig ret mærkeligt!

Det kan f.eks. være:

1) Ikke give point til fuldførte opgaver
2) Tale grimt og racistisk
3) Svare på noget helt andet end spørgsmålet lyder
4) Oprette op til flere brugere
5) Begynde at hade enkelte brugere

osv.....

Jeg så at tdaugaard havde oprettet en hjemmeside til Eksperten hvor man kunne lægge billeder ind, fortælle om sig selv osv.!

Så tænkte jeg...- Hvorfor ikke lave en \"dumme-side\" hvbor hvis en bruger begynder på noget af ovennævnte ting (eller andet) lægge brugerens navn (osv.) ind på en officiel hjemmeside hvor man kan gå ind og se hvilke brugere der har \"dummet\" sig!

Der er selvfølgelig ulæmper som:

1) Misforstå nogle ting
2) At brugeren bare kan slette sig elv og oprette sig som en ny
osv.!

Men hvis det kunne være en god idé så skriv...- Så kan vi jo finde ud af noget ;o)

.::Michael::.
Avatar billede prodic Mester
19. september 2001 - 17:25 #1
Det har været lavet en gang af en bruger herinde.
Men Admins syntes det var en rigtig skidt ide - så det blev lukket igen.

Gør som mange andre - lav en lille \"black-list\" over brugere man er træt af.
Avatar billede hotpop Novice
19. september 2001 - 17:25 #2
god ide - måske....
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. september 2001 - 17:32 #3
er nok et uheldigt tiltag ... man danner sig hurtigt et overblik over seriøse og mindre seriøse personer. skal en sådan site være blot nogenlunde realistisk skal opretteren identificeres, synderen også, begrundelser m.v. Men du skal dæleme passe på ikke at træde nogen over tærene, det kunne blive ubehageligt.
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. september 2001 - 17:34 #4
prodic >> jeg lister sgu ikke folk på en liste, så stor en blok har jeg slet ikke *gg* nej, hvis en spørger et reelt spørgsmål skal jeg nok svare også selvom de tilfældigvis hedder noget med magnus i navnet *g* det store irrititationsmomemt er titler som \"Hjælp HASTER NU NU NU\" og en kort beskrivelse som \"hvad er der galt\" og man så ikke hører mere fra den bruger
Avatar billede michaelb Nybegynder
19. september 2001 - 17:35 #5
prodic: Okey...- så blev jeg så klog ;o)

ljweb: Du har ret!
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. september 2001 - 17:37 #6
michael >> det der kunne være fedt var at en spørger når han accepterer et svar skal afgive en \"rating\" af svareren mellem fx. 1 og 5... se, det kunne blive spændende
Avatar billede prodic Mester
19. september 2001 - 17:38 #7
ljweb->\"Gør som mange andre\" - dermed også sagt at jeg ikke selv har en, men nogle har.
F.eks er jeg nok på Hotpop\'s - det kunne jeg næsten forestille mig. :-)

Hotpop->Det var ingen kritik eller oplæg til diskussion. Bare en forestilling jeg har.
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. september 2001 - 17:38 #8
men sæt ikke næsen op efter det herinde *g*
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. september 2001 - 17:39 #9
prodic >> *g* jeg figurerer nok også på en enkelt eller to :)) du er straks nok på flere med din nedsabling kampagne *g* :) men vi der kender dig bærer ikke nag *næsten* - det er kun fedt med en god diskussion når det ikke ender i mudderkastning *g*
Avatar billede prodic Mester
19. september 2001 - 17:42 #10
ljweb->Ja har nok gjort mig uheldigt bemærket i nogens øjne gennem tiderne.
Men gennem en diskussion kan man måske nå et fælles mål - at gøre forummet bedre. Dog ender det mest med alt.dk.mudderkastning :-)
Avatar billede djeller Nybegynder
20. september 2001 - 09:51 #11
\"...lægge brugerens navn (osv.) ind på en officiel hjemmeside hvor man kan gå ind og se hvilke brugere der har \"dummet\" sig!\"

Rigtig god idé.

Du kan lige så godt døbe den BBS med det samme.
Han kan fylde spalte op og ned med dumheder.

-djeller

PS: Ja det er en hetz - og?
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. september 2001 - 18:44 #12
Tak for nogle gode svar! Det så ikke ud til at idéen rykkede særlig meget! Men tak alligevel!

Jeg besluttede at jeg dropper idéen...

.::Michael::.
Avatar billede hotpop Novice
20. september 2001 - 20:13 #13
Når du sætter point på, er det kotume at fordele mellem dem der har svaret på spørgsmålet - også selv om de ikke er enige med dig  :)
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. september 2001 - 20:24 #14
Jamen det var en fejl det der med point! Det var slet ikke meningen at jeg skulle have sat nogel point på ;o)

-og de 5 point der var ville jeg nok have givet ud hvis nogle have villet hjælpe mig med siden, men nu da den er droppet er det lidt svært ik\'?
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 21:10 #15
Lav dog et forum og snak videre uden ekspertens samtykke.
det kan da ikke være s svært.

så kan man også prøve sit unsubscripe link

www.eksperten.dk/bruger.phtml?(brugernavn)&i9=1&unsubscribe=true

Du skal dog lige skifte (brugernavn) med hans brugernavn

det vil melde ham ud af eksperten, tror jeg nok, det er ikke testet.

Avatar billede hotpop Novice
20. september 2001 - 21:14 #17
kan du afmelde mig? det tror jeg ikke...
Avatar billede hotpop Novice
20. september 2001 - 21:15 #18
prodic> ang: Kommentar fra prodic
19/09 2001 17:38:01    ljweb->\"Gør som mange andre\" - dermed også sagt at jeg ikke selv har en, men nogle har.
F.eks er jeg nok på Hotpop\'s - det kunne jeg næsten forestille mig. :-)

Hotpop->Det var ingen kritik eller oplæg til diskussion. Bare en forestilling jeg har.

mit svar: på ingen måde, og det mener jeg :)
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 21:16 #19
det vides ikke, men det er et forsøg værd, man skal dog bruge mit, da man med dit ( hotpop) skal sige ok færst, det skal man ikke med mit.

Dea_PG
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 21:19 #20
når jeg bruger dit kommer jeg bare ind på bruger oversigten.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 19:27 #21
Black-listen er på forslagslisten over kommende features, men en dato for realisering vil jeg af erfaring holde mig fra :) Håber I har tålmodighed til at vente.
Avatar billede hotpop Novice
26. september 2001 - 22:05 #22
andreas> vi venter - med utålmodighed... *g*