Avatar billede yvonne Nybegynder
12. september 2001 - 00:20 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort NVIDA GeForce 256

Hejsa..
jeg har lige fået et nyt grafikkort: NVIDA GeForce 256
med 32 MG ram i..min skærm er en 19 tommer KFC.
Hvorfor dælen kan jeg ikke få farverne til at blive pæne ??? jeg har en underlig grønlig undertone og i spil er det som om det er nat hele tiden :-)hmm kommer fra et Woodo kort .. men alligevel skulle det vel kunne lade sig gøre at få indstillet de farver :-(
Hilsen Yvonne
Avatar billede loss Nybegynder
12. september 2001 - 00:22 #1
det kan være du kører for høj opløsning ??? hvem ved
Avatar billede Peter Praktikant
12. september 2001 - 00:25 #2
ikke for noget, men kategorien er måske lidt gal!
Avatar billede Dominix Novice
12. september 2001 - 00:45 #3
Prøv at opdatere dine drivere
www.nvidia.com
version 21.81 er nyest ...
Avatar billede hotpop Novice
12. september 2001 - 18:52 #4
Forkert kartegori! opret i den rette for helvede!
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 18:56 #5
hent Nokia-monitor-test.exe her http://www.nss.pl/download/nokia-monitor-test/ indstil dit lys til en mindre værdi og giv kontrasten lidt mere!
Avatar billede Dominix Novice
12. september 2001 - 19:01 #6
Hold da op.. Man kan vel nok blive hysterisk ?!?
Avatar billede yvonne Nybegynder
12. september 2001 - 23:22 #7
hmm tror sku det er sidste gang jeg prøve at få hjælp herinde da ... dahmm det er første gang jeg er her og STRAKS kommer der nogle \" nørder\" dem som tro de ved alt og overfalder en fordi man ikke lige er kommen i den rette kategori og såååen jammen jammen sikken en velkomst at få hos \"eksperten\" og jeg takker da for alle de dum smarte svar jeg har fået og finder da et andet sted :-(..
hygge fra yvonne og håber at jeres hverdag er bedre end den giver udtryk herfra ????
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 23:27 #8
Har du prøvet mine forslag?

Vi er nogen normale mennesker der prøvet at hjælpe, så hæng på lidt endnu!
Avatar billede Dominix Novice
12. september 2001 - 23:31 #9
hotpop>> Hvad kan jeg sige ?? Fjols springer i hovedet på mig ...

Yvonne>> prøv at ignorere dem der er nogen der er emsige en gang i mellem .. jeg er oxo ret ny her og jeg fik også \"kærligheden\" at føle da jeg kom til at spørge efter en email ..
Avatar billede yvonne Nybegynder
12. september 2001 - 23:44 #10
retaxes>> joo har jeg og noget at det virkede men hmm jeg er jo en af dem som bare roder med skidtet og såå virker det nok engang og \"tænk\" det gjore det sku\" men hmm aner heller ik hvor du skal have dine \"poin\" staveplade sendes senere hvis jeg tør komme igen *BG* hygge og tak for ide´n
fortsat god aften
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 23:56 #11
Jamen jeg syntes da at du skal komme igen, med eller uden staveplade!
Avatar billede halifax Nybegynder
13. september 2001 - 02:30 #12
yvonne - Velkommen som ny på Eksperten. De fleste her er ordentlige personer, som hjælper og selv får hjælp. hotpop er langt fra ny, så han burde nok kende til god etikette på dette site. Skam dig, hotpop, selv om jeg nok tror, din hensigt var velment  :)
yvonne - Du fik løst dit problem, og du bør nu lukke spørgsmålet ved at akceptere det svar som retaxes gav. Og så får han sine point. Sådan virker eksperten - og kom endelig igen en anden gang.

Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2001 - 12:37 #13
Jeg takker for pointene og du skal altid være velkommen igen ;o)

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede hotpop Novice
13. september 2001 - 21:23 #14
Jeg kan se nu, at min reaktion ikke var den rette, over for en helt ny bruger af eksperten.dk... Jeg UNDSKYLDER mange gange og vil gerne byde dig velkommen her på sitet - håber du vil bruge denne service alligevel :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2001 - 21:52 #15
hotpop> Sådan skal det være, du er ved at vide hvad det vil sige at være en Gentleman ;o)
Avatar billede hotpop Novice
13. september 2001 - 21:53 #16
retaxes> Tak :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2001 - 21:54 #17
Det var så lidt ;o)
Avatar billede yvonne Nybegynder
13. september 2001 - 22:12 #18
Helloo og godaften :-)

Helt i orden med at jeres måde at være på men blev sku lidt aftensur forlenden,,, men fat mod jeg har brede skuldre og skal nok overleve :-)
Kan i hygge jer og fortsat god aften
PS DAHMM : GRAFIKKORTET KØRER SOM EN DRØM selv spil andre ikke har kunne få det til # klapper i mine små poter\"
Hejsa fra Yvonne
Avatar billede hotpop Novice
13. september 2001 - 22:14 #19
:)
Glad for du vendte tilbage - trods alt. Endnu mere glad for at du fandt ud af, at man virkelig får hjælp her på eksperten.dk - eksperthjælp :) *s*
Avatar billede grendragon Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:34 #20
Køb et orb-set så kan du øge frekvensen på både
din faver & hastighed vis du er heldig og har købt det regtige kort kan du komme op på 1500 mhz a`37 grader celcius på chipen koster 1000-1500 kr
der er 100% bedre in a skal bruge flere penge til et Nvida gfors 3
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. oktober 2001 - 15:27 #21
yvonne> Velkommen tilbage i rækkerne, godt at du trods alt hang ved og fik ordnet dit problem! ;o)