Avatar billede TwinSki Praktikant
19. marts 2020 - 13:51 Der er 1 kommentar

Stationær PC: Starter op og lyser men intet signal.

Hej

Jeg har haft et problem med min computer og har ikke fået gjort noget ved det i noget tid nu.

Problemet ligger i at for 6 måneder siden, da jeg stoppede med at spille PC. Gad min computer ikke starte op mere. (Jeg har ikke lige Specs, men brugte små 14k på den og har fungeret uden problemer. Har kun skiftet vindblæser, som gik i stykker på et tidspunkt)

Når jeg starter computeren, lyser den op som den plejer, blæseren drejer rundt. Men den for aldrig helt starter sig selv op. Alt kører kan man sige, men ikke på tip top form. Skærmen registrere at computeren er startet men der intet der kommer frem(Intet signal eller hva den nu siger).

Har prøvet andet skærm, så den ligger ikke på skærmen.

Det ligner Blæser, vandkøling, Grafik-kort alt sammen fungere som det skal.
Kunne kun forstille mig det er CPU´en eller Bundkortet.

Hvad kunne det evt. være. Hvis det giver et indblik i problemet :)).
Håber i kan hjælpe.

Mvh. Anders
Avatar billede Slater Ekspert
19. marts 2020 - 14:26 #1
Der er en rigtig god og komplet troubleshooting-guide her:
https://www.lifewire.com/fix-computer-that-turns-on-but-displays-nothing-2624443