Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2020 - 12:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nem telefonbog til Windows

Jeg har brug for en nem telefonbog til Windows. Den skal ikke kunne noget særligt. Det er i orden, hvis den koster noget.
Avatar billede INK Ekspert
23. januar 2020 - 12:31 #1
Hvad mener du med telefonbog? Er det til opslag af alle numre, eller er det blot en liste over dine kendte kontaktpersoner med e-mail adresse, telefonnummer og adresse?
Såfremt det er det sidste, kan du anvende appen "personer", der er en integreret del af Windows 10.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2020 - 12:43 #2
Tak, ser på det.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2020 - 17:03 #3
Desværre, jeg synes ikke rigtig om den. Jeg har fundet en som hedder Efficint address book. Den står som free, selv om firmaet opfordrer til at købe peo. Den er mere i retning af det jeg har brug for. Men nu prøver jeg at køre med den.
Tak for dit forslag. 😊