Avatar billede Biarn Praktikant
03. januar 2020 - 20:29 Der er 4 kommentarer

Harddisk Seagate

Hej jeg har virkelig brug for hjælp.
Jeg har brugt min harddisk gennem flere år, har flere tusinder af billeder liggende. Men nu da jeg skulle åbne nogle af billederne står der at mediet er skrivebeskyttet. Det mærkelige er at jeg godt kan åbne videoer.
Mit spørgsmål er, hvorfor kan jeg ikke åbne billederne, når jeg kan åbne videoer? Og hvordan kan jeg få lov til at åbne billederne igen..
Jeg må nok også lige sige, at jeg har en HP computer

Hilsen Birgitte
Avatar billede 220661 Ekspert
04. januar 2020 - 07:22 #2
Hej Birgitte.
Er det samme pc som både billeder og video kommer fra der ligger på den eksterne?
Pc bruger Windows 10?
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2020 - 10:39 #3
Ligger billederne og videoerne i samme mappe?
Avatar billede Biarn Praktikant
04. januar 2020 - 19:58 #4
@220661 og @e-jensen Ja
Billeder og videoerne ligger på samme harddisk