Avatar billede Peter Guru
18. december 2019 - 16:31 Der er 5 kommentarer

Jumpliste

Ved nogen hvordan man får Windows til huske de seneste kommandoer man har kørt fra Windows kør (win + r)? Det har altid virket på min laptop og min arbejds Pc. Jeg kan ikke se nogen forskel på opsætningen på min desktop og laptop'en og på desktop Pc'en har det kun virket sporadisk. "Vis seneste åbnede elementer i jumplister i Start eller på proceslinjen og i Hurtig adgang i Stifinder" i kontrolpanelet er aktiveret. Der er et sted i regbasen at disse kommandoer ophobes, men det er altid tomt. Desktop Pc'en har været nulstillet af anden grund, men det ændrede ikke noget.
Avatar billede falster Ekspert
18. december 2019 - 17:49 #1
Så vidt jeg ved er "designet" af jump lister ændret mellem W7 og W10.

Du må lige angive Windowsversion.
Avatar billede falster Ekspert
18. december 2019 - 17:52 #2
Avatar billede Peter Guru
18. december 2019 - 19:01 #3
Det glemte jeg:Windows 10 1909, build 18363.476 på begge Pc'er.
Avatar billede Peter Guru
18. december 2019 - 19:08 #4
falster: Jeg tjekker linket i morgen.
Avatar billede Peter Guru
21. december 2019 - 15:31 #5
Der er desværre ikke noget der haft nogen effekt. Måske ville det gøre en forskel at nulstille Pc'en, men det lidt meget at gøre ud af det og i øvrigt har Pc'en været nulstillet af anden grund. Det gjorde heller ikke nogen forskel. Jeg lever med det.