Avatar billede lurup Ekspert
27. november 2019 - 19:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Finde digital signatur

Hej

Jeg har en kollega som har en fx der er gået i sort.
Jeg skal have hendes digital signatur ud af den da hun SKAL bruge den i aften.
Hun er studievejleder

Hvor finder jeg den ? Kan jeg ikke bare ligge den på en anden pc ?

Hun bruger win 10 pro
Avatar billede hjolsen Ekspert
27. november 2019 - 19:39 #1
En digital signatur kan du  ikke flytte på den måde ,der skal tages backup og den skal installeres på en anden PC (dette gøres med koder )
Hvis det haster ville jeg prøve at lave en VHD fil  af harddisken ( disk2vhd) og lægge den ind i virtualbox ,og se om du kan lave en backup der.
Avatar billede lurup Ekspert
28. november 2019 - 12:13 #2
Tak for svar.....det virker ( disk2vhd)