Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 18:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med at downloade app

Vil hente et ur til Windows 10. Jeg når til "Venter på wi fi". Der er nemlig ingen wifi den kan koble sig på. Så hvordan kommer jeg uden om det?
Avatar billede mort1 Ekspert
04. november 2019 - 19:04 #1
Hvad er det du skal installere uret på, og hvordan har du normalt kontakt til internettet?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 19:11 #2
Har forstået det sådan at det er til skrivebordet. Er i hvert fald derfor jeg vil hente den.
https://www.microsoft.com/da-dk/p/ur/9wzdncrddb4v?activetab=pivot:overviewtab

Forsøger at finde noget der minder om ur og kalender fra Gadgets i Windows 7.

Der er stukket "dims" i siden af computeren. Må være det der hedder et modem. Er CBB.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 19:31 #3
Ved nærmere eftertanke tror jeg, jeg lader være. Er lidt noget pjat at hente den slags.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 19:33 #4
Fik tanke fordi jeg havde det på min 7. Men har reel ikke noget at bruge det til.

Vil dog stadig gerne vide hvodan jeg henter uden wifi.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 19:33 #5
Undskyld stavefejl.
Avatar billede mort1 Ekspert
04. november 2019 - 19:55 #6
Det er ikke nemt, at gætte, hvad det er du har gang i, når du ikke fortæller lidt om din normale forbindelse og dit udstyr
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 20:02 #7
Jeg ved ikke hvad du vil vide.
Der er ikke mere at fortælle. En computer og et CBB  modem stukket ind i siden af computeren.

Men det er endnu værre nu. Har lavet et eller andet - ved ikke hvad - så nu er der slet ingen internet overhovedet
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 20:03 #8
Kan ikke længere logge på.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 20:07 #9
Fornemmer jeg skal oprette en ny tråd med ingen internet overhovedet.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 20:16 #10
Genstart løste internet problemet.
Glem det andet. Undlader at downloade apps. Gider ikke slås med det.