Avatar billede ErikHg Ekspert
17. oktober 2019 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Office 2010 SP 2 opdatering popper op, men programmet er afinstalleret.

Jeg har fornylig installeret Windows 10 64-bit på min pc. Der er tale om en hjemmebygget pc.
Jeg har nu også udskiftet MS Office 2010 med MS Office 2019. Dette gjorde jeg 11/10. Først afinstallerede jeg Office 2010, genstartede maskinen, og installerede derpå Office 2019. Dette gik også helt smertefrit og der virker rigtig godt. Men i dag 17/10 poppede der et vindue op hvori der stod at "Service Pack 2 til Office 2010 skulle installeres. Dette forstår jeg ikke, fordi Office 2010 jo skulle være helt afinstalleret.

https://ibb.co/cNp3JLz

Håber at nogen har en forklaring på problemet.
På forhånd tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. oktober 2019 - 14:25 #1
Hej. Erik
et forslag hvis der findes noget her
Gå til søg og skriv Kontrolpanel.
I Kontrolpanel Vælg Programmer og funktioner Højreklik på eventuelle Office 2010  og
Vælg fjern
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. oktober 2019 - 15:01 #2
Jeg var inde at kikke på listen over installerede programmer.
Der fandt jeg også et program der hedder "Microsoft SharePiont Designer 2010".
Dette program har jeg downloadet efter Office 2019 blev installeret, fordi 2019 udgaven ikke indeholder dette program.
Dette blev jeg først klar over da jeg havde læst dit forslag, men da jeg så det, kom der gang i de små grå ;-)

Takker for hjælpen, og markerer dit svar som løsning :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. oktober 2019 - 15:26 #3
ok