Avatar billede Jooji Praktikant
02. juni 2019 - 17:39 Der er 4 kommentarer

SD kort

Hej,
Jeg har mistet et SD kort med billeder, jeg har desværre ikke gemt nogen af billederne, men vil man kunne finde dem på den pc jeg har set billederne på ? Vil de have blevet gemt som lager et eller andet sted ?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
02. juni 2019 - 17:59 #1
Hej.

Billeder bliver desværre ikke automatisk gemt på din pc når SD-kortet sættes i, med mindre du har installeret et program der gør det.

KH Blød Trafikant.
Avatar billede hjolsen Ekspert
02. juni 2019 - 19:14 #2
Du kan muligvis finde nogle miniature af billederne , hvis de har været vis på din pc , med dette program : https://thumbcacheviewer.github.io/
Thumbcache filerne finder du  under "bruger"/appdata/local/Microsoft/windows/explorer
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juni 2019 - 19:35 #3
På et tidspunkt må folk vælge, om billeder er vigtige, og gemme en kopi af, eller om de er uinteressante og kan kasseres.
Hvis man synes, at billeder er vigtige, så lav dog en sikkerhedskopi - vi andre kan jo ikke tage en kopi af de billeder, du smider væk.
Avatar billede Jooji Praktikant
03. juni 2019 - 19:53 #4
Tak for Jeres tid og jeres hjælp