Avatar billede 450025 Ekspert
07. december 2018 - 07:01 Der er 7 kommentarer

Et nytt forsøk på svar.

Jeg har nok stilt mitt spørsmål her før, angåerde mine kontoer fikk hjelp av poko1, dette førte ikke frem, nå er ikke jeg av den typen å gi opp for der er ingen løsning.

2 computer funger helt utmerket 100%, den der er tale om trenger ikke være 100% bruken er Sjekk kun Epost – høre på musikk – nyheter på terrassen ute og i nød på reise, en liten Laptop Deel fungere utmerket.

Plagen er min gamle Email matbadfl@gmail og microsoft en sand plage er dette hele tiden.

Jeg vil ikke gjøre feil nå som påvirker dem andre 2 computere mulig dette er vanskelig og forstå?

Min tanke er og opprette en ny Bruker er det en løsning? Eller.

Opprette en Lokal konto jeg vil ikke ha låsing, den har godtatt den microsoft jeg bruker i dag på alle 2 computereok det,

Men maset fra microsoft gidder jeg ikke ha flere gange hver dag.                (Du må rette Din microsoftkonto)      nei den skal fjernes totalt for den er Død og må ut av systemet. Er mitt ønske Hvordan? Takk.
https://ibb.co/hF2Qcsd

Arne.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2018 - 07:16 #1
jeg forstår ikke Arne.. hvad vil du ?
Avatar billede stjans Guru
07. december 2018 - 07:22 #2
Jeg forstår det heller ikke helt..

Men oversætter til, at der må være noget galt med kontiene på den ene maskine, men ikke den anden - og når så der ændres password, så går det galt...

Om en ny brugeroprettelse er vejen frem...

Men rent gæt...
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2018 - 08:14 #3
hvis du går ind i konti (venstre klik på startmenuen - brugerbillede i venstre side - højre klik på den - skift kontoindstillinger) - adgang til arbejde eller skole - og her fjern din Microsoft konto
så bør du ikke længere blive bedt om at gør noget med din Microsoft-konto
det er i hvert fald det vi har problemerne med her.

Det er selvfølgelig hvis jeg har forstået dig ret :)
Avatar billede 450025 Ekspert
07. december 2018 - 09:30 #4
Jeg forstår ingen ting jeg heller, og vil ikke trakke feil igjen, dette hente for en tid tilbake, da trakka jeg feil med min Epost,

Grunn jeg ser omtrent ikke Sorry. 1 Øye er kaputt vil aldri kunne repareres, det andre ser jeg bare 50% på og holder dette vedlike med dråper hver dag, ingen bilkjøring mere, ikke ferdes ute ette kl 18.00 skal jeg i minibank ser jeg ikke tall om det om der ikke er lys. (kan kun bruke minibank ute det er lyst, eller spørre en som står ved siden av meg kan du trykke Tall for meg?)

Data går enda men masse programvavare har nesten en usynlig skiten grå skrift, nå skriv jeg i Word med Fet skrift og den ser jeg, så kopier jeg dette og setter det ind i computerword  Forum, jeg er ikke misfornøyd med dette, alder kan ikke hindres, dette godtar jeg pr i dag.

Man lære og bli kreativ ta teksten fra computerword lime den in i et Word Dokument sette på fet og da er oppgaven løst. Har jo god tid når man er 82 år.

Vi må erkjenne, i dag viser vi ikke hensyn til handikappede. Det er totalt forbudt.
Derfor prøver jeg å undgå å trakke feil, forstår Dere ikke nå heller så må jeg jobbe videre i andre Forum for svar må der være et sted,

Skreften kan ikke endres til mere lesevennlighet altanativ kast computeren i søpla? Svaksynte har    (ingen rett til og bruke computer.)
Og jeg spør igjen.  Hvordan fjerner jeg denne matbadfl@gmail.com fra min computer uten og trakke feil? Takk.
Arne.

https://ibb.co/hF2Qcsd
Avatar billede 450025 Ekspert
07. december 2018 - 13:48 #5
#3 Thomas S    Jeg har tro på ditt svar jeg er bare ikke opplagt for tiden til og feile, skal prøve i morgen der står legg til en konto ingen problem det.

Men slette en konto ingen knapp for dette? Og jeg vil ikke skade dem 2 andre coputere dem funker har rett Email som Admin .

Det er bare denne lille Deel som har matbadfl@gmail.com som Admin.

Den burte ha samme Admin som dem 2 andre xxxxxhiesen88mail.com

Derfor Ny bruker konto? Men neppe løsning det heller.    Prøver i morgen det er lov å ha flax Takk.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
08. december 2018 - 05:17 #6
En ny dag og et svar, første gang jeg søkte hjelp funka det ikke, prøve forgjeves med et forsøk til, heller ikke dette funket. Og må kanskje si. Reklame kan du fjerne – Ondsinnet Virus også – programvare du hater faktisk alt lar seg fjerne i dag.

Men har du en gang vert så dum å installere Win10 som jeg, for øvrig liker jeg veldig godt Win10 faktisk noe av det beste operativt system jeg noe gang har hatt, sa føler der med en Microsoft konto den er enkel og bruke og er blitt et nødvendig onde også.

Dem påstår at har du Sensitive ting på din computer må du ha denne, matbadfl@gmail + password            Men jeg har fått ny konto.

Så har du den livet ut kan ikke fjernes, jeg har gitt opp derfor søker jeg et råd hvordan?.
Det er enklere og fjerne Fasebook og bryte sig in i en Nettbank en og fjerne den kontoen,          (mulig grovt sakt)

Jeg har nå 3 computere alle har og bruker min nye konto xxxthiesen88@gmail
Hva bråker jeg for da?

Jo fjerne den i høyre nedre hjørne ved klokka,        (DU MÅ RETTE OPP DIN MICROSOFT KONTO)

Den oppgaven er utrolig vanskelig ingen forstår dette? Ingen vet hvordan heller? Den er der så lenge jeg bruker computer kanskje dem neste 10 årene,

(DETTE HATER JEG) må jeg leva med dette?

Arne.          https://ibb.co/Gty9VjJ
Avatar billede 450025 Ekspert
09. december 2018 - 08:22 #7
Nå har jeg funnet løsningen, jeg lofte og komme tilbake  med svaret,    jeg tar en kopi av gamle microsoft- kontoen min      matbadfl@gmail.com.
Den skal ikke begraves.
Den skal setts i Glass og ramme henges på veggen her på kontoret mitt.

Med  denne underskrift.

DENNE KONTO KAN IKKE FJERNES DU SKAL FÅ HENGE DER DEM NESTE 10 ÅRENE      skulle jeg avgå eller Takke for meg da først vil den bli fjernet.

1000 Takk for hjelpen Microsoft.

Arne.