Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. september 2018 - 17:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billed af hvid fåreskinspels ? (1968?)

Jeg havde en hvid Fåre-skinspels. Købt i Amerikansk overskudslager. Men det var en tjekkisk pilotjakke. Men lang. Selve pelsen var inde. Dejlig varm. Ydersiden helt glat * Og en kæmpe lang og tæt krave. Det er den mest varme jakke/frakke jeg har haft. Vi var en del venner, som købte sådanne pelse. Og iv frøs ikke i vinterkulden. Købt 1968. Jeg ved ikke om nogle kan huske dem. Eller om I er for unge. Efter vi blev gift, synes Ingrid, den var "Grim". Jeg var dum nok til at skille mig af med den. Var "Ung" og "Forelsket". I dag ville jeg sige : "Er den grim ? - Kan godt være. Jeg beholder den, alligevel" ! Den var VARM !
*
Kan I, Eksperter, finde et billede ?
Jeg kan ikke.
Men vil gerne vise et billede til vore 6 børnebørn.
Så de kan få en "Billigt Grin" over Morfars pels .... (1968 = I Gamle Dage)
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2018 - 18:30 #2
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. september 2018 - 07:41 #3
T*A*K + God Lørdag ....