Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. september 2018 - 11:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Borgen. 1. afsnit = "Gåtur i Frederiksberg Have"

Jeg så Borgen afsnit 1 - Dr k ...
(Mener det var i afsnit 1 - og ikke begyndelsen af afsnit 2, som blev sendt lige efter)
*
Men - I slutningen ? Eller var det i midten ? - Af afsnittet.

Går hovedpersonen Birgitte sammen med sin mand og to børn i Frederiksberg Have. Det er efterår - mener jeg - børnene kaster med blade. Synes jeg ...

I baggrunden er Frederiksberg Slot -

Det er i det hele taget en flot scene ...

Men nu kan jeg ikke huske hvor langt inde i afsnittet det blev vist.
????
*
Min kone ville ikke se Borgen -
Jeg så det -
Men ville gerne vise hende "Frederiksberg Have - scenen".
Da den dels er flot, og fordi vi selv bor på Frederiksberg - Og har gået der,
I Frederiksberg Have, ved slottet, så mange gange ...
*
Nogen af jer eksperter, som som så det ?
Og hvor det var i afsnittet ....
???
*
Mener, som sagt, det var i 1. afsnit. (Muligvis i andet afsnit. Men hvis, var det i starten.
*
God Søndag. + Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. september 2018 - 13:37 #1
Hej ikke ekspert

Scenen findes i 2. episode "Tæl til 90". Den findes omkring 15. minutter inde.
Jeg har alle afsnittene, men det var en stor hjælp at du skrev episode 1 eller 2.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. september 2018 - 14:08 #2
Mange TAK, Erik ....Kigger ....
Er lige kommet hjem ...
Tak for dig fine hjælp, Erik ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. september 2018 - 14:10 #3
Tak for dig fine hjælp, Erik ...    =  Tak for din fine hjælp, Erik ...
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. september 2018 - 14:21 #4
Selv tak :-)