Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2017 - 17:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billed upload til nettet.

Jeg har sommetider, i et spørgsmål,  brug for at sende et billede, som en spørger kan se via nettet.
Jeg har gennem lang tid brugt https://billedeupload.dk/
Men nu bliver der konstateret fejl, ligegyldig hvilket format, jeg vil sende.
Jeg søger derfor et andet upload program, som er lige så enkelt, og som ikke kræver medlemsskab, mail og password.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2017 - 17:34 #2
Tak det var sandelig hurtigt. Jeg prøver dem af :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2017 - 17:36 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2017 - 17:41 #4
Jeg prøvede denne:
https://da.imgbb.com/
Hvad er det du linker til i #3??
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2017 - 17:41 #5
Det virker fint tak 😊
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2017 - 17:43 #6
Velbekomme :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2017 - 17:44 #7
Hvordan får du animerede smileys i tråden? Troede kun det var på intern post det virkede :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2017 - 17:44 #8
#3 er et billede jeg lagde op med dit link i  #1 og #4.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2017 - 17:51 #9
Ved hjælp af windows Berøringstastatur. På min W10 ligger den fremme på proces linien. På W8.1 højreklikker man på proces linien og går ind under Værktøjer og
sætter flueben i Berøringstastatur.
Avatar billede 450025 Ekspert
07. oktober 2017 - 07:06 #10
#4  220661
Dette var genialt Start UPLOADING fin et bilde (Telføy billede URLs) nei det funker ikke, det er ikke det jeg vil, hva vil jeg da?
Legge det på skrivebordet da vel, det er høvelbenken min, jeg vil bearbeide det lidt lage det mindre kanskje, mulig jeg vil sende det til  en Venn som vedlegg + tekst?

Kanskje sende det til computerword, om ikke et bilde, så et problem jeg har på data, gjerne sette på en pil som poko1 gjør i tillegg skrive lidt kort tekst ang problemet mitt og få samme tilbake, om ikke et bilde da men måten problemet løses på. Hadde vert genialt.
Det kan man med Snippen Tool, ja klipverktøy også, Først lidt tekst, så bilde med forklaring på problemet da er der bare å få det satt det inn?
Og helst i hvilket som helt Forum det trengs ikke vær i computerWord. Et sted du vil hjelpe eller få hjelp
Ble dette vanskelig? Men du er på god gli. Takk.
Arne.