Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. august 2017 - 17:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

(Hele) Åbnings-Scenen fra "Inglorious Basterds"

Jeg er IKKE ude efter filmen "Inglourious Basterds" !

Ikke noget med ulovligheder her !

Men jeg er, at noget af "Åbnings-Scenen" (I små bidder) er på YouTybe.

1. afsnit - Som jeg, næsten synes er det bedste af hele filmen ...

Spørgsmål :

Er der nogen af jer, som er bedre til at lede på YouTube ?
- Og se, om HELE åbningsscenen - Fra før de tyske soldater ankommer - Til de er der - Til den "venlige" konversation i huset. Til "det der sker" og Shosanna flygter - Altså "Afsnit 1. I hele sin fulde længde (10-15 minutter) skulle være, samlet på YouTube - Eller et andet sted ...

Synes det er eminent godt.

Det øvrige af filmen, synes jeg man kan "diskuterer" -

Og det er HELLER ...... IKKE hele filmen, jeg er ude efter. !!!!!

*

Kan nogen hjælpe ?

* Venlig Hilsen og God Søndag fra Jørn *
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. august 2017 - 18:01 #1
Men jeg er, at noget af "Åbnings-Scenen" (I små bidder) er på YouTybe.
Betyder :
Men jeg så, at noget af "Åbnings-Scenen" (I små bidder) er på YouTube.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. august 2017 - 18:48 #2
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. august 2017 - 20:29 #3
Tak Erik !

Det er den Åbnings scene -
Jeg mente dog, uden nogen pædagogisk forklaring og henvisninger til andre scener - tilbage i filmen.

Ellers er den jo fin ...

Den findes vel ikke uden forklaringer ?

Men på fransk / tysk / engelsk, som bliver brugt de første 10-15 minutter i filmen ?

Men T*A*K, Erik
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. august 2017 - 20:43 #4
Jeg må være dig svar skyldig.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. august 2017 - 20:55 #5
Tak for dit link, Erik ...

Det er jo fint, alligevel ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
07. august 2017 - 07:08 #6
T*A*K