Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2017 - 12:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Optage TV fra yousee kort

Jeg har et TV hvori jeg har sat et yousee TV kort, så jeg kan se BBC earth.
Jeg har en HDD optager til optagelse med signalet fra kabel.
Men kortet sidder jo for sig selv i TVét, og så er spørgsmålet;
er der mulighed, for at optage fra kortet?
Avatar billede INK Ekspert
29. juli 2017 - 12:42 #1
Hvis man har YouSee tv gennem kabel, kan man for 30,-kr/mdr få en tv-boks, der kan optage, vise fra arkiv plus meget mere. Så slipper man også for det løse kort.
https://yousee.dk/boks.aspx
Jeg har intet med YouSee at gøre, men er bare en tilfreds kunde.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2017 - 13:13 #2
Tak for dit indput, men så vidt jeg kan se, skal jeg give 30 Kr. for boksen plus
20 Kr. for BBC, altså 600 Kr. om året hvor jeg med kortet, som er mit, kun betaler
240 Kr. Jeg ser meget lidt TV, så for mit vedkommende kan det ikke betale sig.
Men jeg kan da godt se, at for de film glade er det en god mulighed.
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2017 - 14:01 #3
Der er vist ingen løsning på det spørgsmål, så jeg takker og lukker. 😊