Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2017 - 15:21 Der er 2 kommentarer

spørgsmål ang gele armbånd?

hej, jeg vil hører om nogen her inde på siden evt kan svare mig.
engang i T-Hansen butikker, samt diverse andre butikker, der kunne man engang købe sådan nogen armbånd med sådan noget gele inden i .
man kunne fx putte dem i fryseren samt opvarme dem.

jeg vil hører om nogen her inde evt kan svare mig på hvad de hedder?
eller hvem der har opfundet dem, eller hvor de kan købes dem jeg mener.

På forhånd tak for svaret.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2017 - 08:27 #1
Avatar billede Nanja2013 Praktikant
01. september 2017 - 11:31 #2
Hej,
Er det de der armbånd, hvor der tit er glimmer eller lignende indeni? Er det dem som er ret giftige hvis der går hul på dem og er i transparent materiale og så med farvet gel i? Hvis det er - så er jeg ret sikker på at TIGER forhandler dem fra tid til anden! Husk dog at komme det i en plastikpose når du fryser dem ned - ellers er det rimelig farligt at smide i fryseren til dine madvarer! Jeg købte sådan 50 poser her: https://www.scanlux-flexible.dk/shop/51-plastikposer/ og frøs dem ned i. Det var fordi at jeg holdte rave party! Held og lykke med efterforskningen :D