Avatar billede stisen Nybegynder
23. august 2001 - 21:25 Der er 7 kommentarer

Forbindelse går næsten helt i stå

Hvordan kan det være at jeg oplever det mærkelige ret ofte, at min forbindelse næsten låser fast og går i stå. Hvis jeg afbruder forbindelsen og opdater siden det sker på - fremkommer det, jeg sad og ventede på meget længe, hurtigt frem på skærmen.????
Er der nogen der har en forklaring på det
Avatar billede tripwire Nybegynder
23. august 2001 - 21:32 #1
Har du installeret nyt hardware ??
Avatar billede stisen Nybegynder
23. august 2001 - 21:38 #2
ja, en fotoprinter, men problemet var der også inden da.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 21:40 #3
Hvilken forbindelse har du?
Avatar billede stisen Nybegynder
23. august 2001 - 21:42 #4
ISDN2 - Modem EICON Diva
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 22:22 #5
Har du nstalleret netværkskort er det antagelig laver problemer, den venter på tildeling af TCP/IP, du kan prøve at deaktiverer det HØJREKLIK DENNE COMPUTER/EGENSKABER/ENHEDSHÅNDTERING/netværkskort deaktiver i denne hardwareprofil.

og se så om der er forskel.

~ibtage~
Avatar billede stisen Nybegynder
24. august 2001 - 07:26 #6
Foreløbig har det tilsyneladende sat min hastighed ved surfing på nettet noget op - og jeg har endnu ikke oplevet problemet.
Jeg melder tilbage, hvis jeg oplever det igen.

Foreløbig tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2001 - 14:56 #7
Mon ikke det er lukketid?!?