Avatar billede martin nerup Praktikant
18. marts 2017 - 07:51 Der er 1 kommentar

Hjælp!! ps3 split screen call of duty black ops 3 hvordan...

Hjælp kan ikke få knægtens PS3 til at spille split screen når han skal spille Black OPS 3... jeg har ingen mulighed for at trykke på kontroleren, alså der kommer ikke et kryds symbol oppe i højre hjørne af skærmen.,
er det ikke muligt at spille split screen på PS3.
Avatar billede Slater Ekspert
18. marts 2017 - 09:28 #1
"Call of Duty: Black Ops III supports two-player split-screen online play in Multiplayer or Zombies game modes.

Xbox One and PlayStation 4 support split-screen for up to four players in Multiplayer, but only in local play.

Please note: Xbox 360 and PlayStation 3 do not support split-screen."

https://support.activision.com/articles/en_US/FAQ/Call-of-Duty-Black-Ops-III-Multiplayer-FAQ

Så nej, desværre.