23. november 2016 - 23:59 Der er 3 kommentarer

Feedback på usability

Hej eksperter

Jeg har netop udviklet sitet http://maaltidtildoeren.dk, som giver overblik over markedet for måltidskasser og nem aftensmad leveret direkte til døren.

Jeg kunne godt bruge lidt feedback på design og usability.
Hvad tænker I kunne være med til at gøre usability bedre?
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2016 - 01:54 #1
Synes jeg får samme liste af leverandører ligegyldigt hvad jeg vælger.
Virker ikke som et beslutningstræ, hvor jeg indsnævrer valget afhængigt af præferencer.
Listen er lang og uoverskueligt.
Links til 3 leverandører behøver vel ikke fylde så meget.
Giver ikke mig nogen oplevelse eller merværdi.

Undskyld de barske kommentarer, men det er vel det, du har brug for ;-) ?
15. december 2016 - 00:54 #2
Hej ink.

Tak for feedback - det vil jeg tage et nærmere kig på.
Avatar billede Marfusen Praktikant
27. marts 2018 - 13:47 #3
Må give Ink ret. Jeg tjekkede lige lidt andre sider i samme niche og more er altså bare "less".

Se fx https://iboom.dk/maaltidskasser/ - simpelt og to the point i stedet for "information overload".