Avatar billede Slettet bruger
18. november 2016 - 12:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Danske mediers Plage research

Pop op fra Danske medier research irriterer mig voldsomt. Jeg har lukket den ned flere hundrede gange. Alene inder for de sidste 2 timer har jeg haft den 3 gange. Er der et sted hvor man kan klage over det? Er det virkeligt lovligt at genere folk på den måde?
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2016 - 12:21 #1
Det er vel ligesom reklamer. De sider du er på tjener lidt skillinger for at være gratis. Jeg bruger AdBlocker og ser dem meget sjældent.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2016 - 12:27 #2
Når du lukker din browser ned slettes så dine cookies automatisk?
Hvis du har indstillet til dette vil du se den noget oftere.
Ved heller ikke om man lige kan lokalisere den cookie.
Adblock kan ikke helt fjerne den, men som ink skriver så er det også sjældent her jeg ser den. Det er typisk efter jeg har brugt CCleaner den specielt kommer frem.
Måske man skal tilføje siden i host filen der så vil springe siden over?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2016 - 12:59 #3
Har du prøvet at køre "private browsing"?
http://minecookies.org/cookiehandtering/
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2016 - 13:23 #4
Er det ikke sådan med Private browsing, at så skal jeg logge mig ind på Eksperten
hver eneste gang?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2016 - 13:46 #5
Med Firefox som jeg bruger her (ctrl+shift+P) åbnes en ny side, og når jeg går på eksperten går den ind med det samme. Men jeg trykker kombinationen når jeg er logget på.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2016 - 15:47 #6
Den går ikke på min Firefox. Log in til Eksperten ryger med det samme.
Også hvis jeg er inde. Firefox genstarter og Log in er tom.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2016 - 13:13 #7
Suk!!!
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2016 - 13:15 #8
Har du prøvet inde i indstillinger for cookies at undlade tredjepart cookies?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2016 - 13:18 #9
Ved ikke om det indflyder for meget på andre sider du besøger dog??
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2016 - 13:22 #10
Nej men den til at acceptere kun fra besøgte. Men jeg prøver. Har forøvrigt
ikke set pestilensen i dag.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2016 - 13:26 #11
Nu har jeg sat den til aldrig, men jeg tvivler på at det lykkes, for det er jo
ikke nogen cookie.