Avatar billede frem-ad Professor
20. juni 2016 - 18:47 Der er 6 kommentarer

fjern one Drive i denne computer og indsæt pc

Hej Det drejer sig om Win 10 når der trykker på denne computer så er musik - overførsel - skrivebord - videoer er de placeret C:\Users\gudru
Men dokumenter - Billeder er i C:\Users\gudru\OneDrive og så et flueben ved fordi de er opdateret, men one drive er slået fra det vil min mor ikke bruge alligevel så hvordan fjerne dem og indsætter dokumenter og billeder fra  C:\Users\gudru  i stedet
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juni 2016 - 19:47 #1
find mapper i stifinder, højreklik på fx C:\Users\gudru\OneDrive\dokumenter vælg Egenskaber, fanebladet Placering, og klik på Gendan Standard.
Bagefter samme på C:\Users\gudru\OneDrive\billeder
Hvis der er mange dokumenter/billeder, så kan det tage lidt tid, da filer lige skal ajourføres i biblioteket.
Avatar billede frem-ad Professor
20. juni 2016 - 20:40 #2
Der er ingen fane der heder placering. Der er 5 mapper generelt-deling-sikkerhed-tidligere version-tilpas og jeg kan heller ikke se noget der ligner under de faner.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2016 - 08:17 #3
Du skal finde genvejen til mapperne - for eksempel under "Hurtigt adgang" - det er dér du kan vælge, hvor de ender hen
Avatar billede frem-ad Professor
21. juni 2016 - 17:12 #4
Under hurtig adgang er harddisk de henvises til og det samme er gældende er det lokal bibliotek, så problemmet er. Under denne computer hvor øverst banner er mapper hvor  de to omtalte er til one drive.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juni 2016 - 18:18 #5
Du burde kunne få noget som https://www.dropbox.com/s/c3qbvqp8avnibt0/image037.png?dl=0 fra stifinder ved højreklik på Dokumenter.

Hvis du har onedrive-ikon i systembakken, så højreklik på det, vælg indstillinger, fanebladet konto, og klik på Ophæv sammenkædning. Og så genstart, og se, om du ikke kan flytte placeringen af 'dokumenter'
Avatar billede frem-ad Professor
21. juni 2016 - 19:06 #6
ved dokumenter eksistere fanen placering ikke, det gør den ved billeder men når der er trykket ja til de to spørgsmål så kommer den med adgang nægtes.