Avatar billede dollar Praktikant
04. juni 2016 - 09:32 Der er 2 kommentarer

win10 dvalefil er der (mangler)

Hej med jer derude:
Systemet siger,at både slumre samt dvalefil er tilgængelig :MEN! Selve filer er ikke til at sætte i gang ??.
I forb. med optimering med Bulguard "finder" Bulguard denne fil,og her kan man aktivere denne.
Dette gør man så. Men intet sker.
Jeg tror,at jeg har fulgt op på mange ? vedr.dette problem Ligesom mange andre.
Det kunne jo være,at der var Én med et GULDKORN ????.
PS. Maskinen blev oprettet med Win10 som helt ren.
mvh dollar
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2016 - 10:18 #1
Det kan være den forkerte driver til dit grafikkort, så det ikke tillades at gå i dvale?
Du kan prøve om denne hjælper:
Hvis du vil gøre dvalefunktionen tilgængelig, skal du følge disse trin:
1. Klik på Start, og skriv derefter cmd i boksen Start søgning.
2. Højreklik på Kommandoprompt på listen over søgeresultater, og klik derefter på Kør som administrator.
3. Klik på Fortsæt, når du bliver bedt om dette af Brugerkontokontrol.
4. Skriv powercfg.exe /hibernate on ved kommandoprompten, og tryk derefter på ENTER.
5. Skriv exit , og tryk derefter på Enter for at lukke kommandolinjen.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2016 - 11:26 #2
slå dvale-mulighed fra, genstart, slå dvale-mulighed til (så oprettes en ny fil med aktuelle data) - luk ned i dvale med et par programmer åbne. Start pc igen - hvis den viser de før åbne programmer, så virker den.