Avatar billede stefan Praktikant
01. juni 2016 - 12:43 Der er 5 kommentarer

Problemer med W.update og frysning (indtilvidere i Chrome)

Hej med jer, eksperter:)

1)Jeg har det problem at jeg kan se der er updates til windows (wn7) men når jeg siger at de skal downloades stå maskinen (Dell Studio 1555) og siger at den downloader, men ingenting sker. I flere timer. Nogle gange, der jeg skulle lukke maskinen ned, kunne jeg se at der var noget at installere, men i oversigten over hvor meget der var downloadet ud af............53? updates kunne man ikke se noget form for progress. Der maskinen skulle lukke ned kunne jeg godt se at 1 sk update bliver installeret?!?!?!?!
Jeg fik downloadet et lille program fra Microsoft (Microsoft fix it) som skulle løse problemet, men den gør det samme som windows. Siger den søger efter updates men ingenting sker.
2) Jeg ved ikke om det hænger sammen men Chrome (indtil videre har kun set Chrome) fryser i 1-2-3 minutter efter launch. Nogle gange fryser "musen" også, og andre gange gør den ikke?!?!?!

Har I nogen ideer?

På forhånd tak :)
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2016 - 17:23 #1
1# Start dit Tjenester, og deaktiver Windows Update.
2# Gå til mappestien:
C:\Windows\SoftwareDistribution\Download
- Slet alt hvad der er derinde.
3# Aktiver Windows Update igen fra Tjenester.
4# Genstart computeren og søg Windows opdatering om igen.

Held og lykke med at genvinde dit Windows opdatering.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juni 2016 - 21:16 #2
Prøv at hente Installeren på 20,39 mb her: http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

Når du kører den vil den tjekke for fejl i systemet og rette dem så Windows update forhåbentligt kommer til at virke igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juni 2016 - 21:17 #3
Du behøver ikke at købe den.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2016 - 20:32 #4
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2016 - 16:59 #5
1# Flyt dine filer, billeder, dokumenter mv. til en ekstern hdd.
2# Lav et nyt brugerkonto med administrator rettighed.
3# Sørg for om dine programmer er der, eventuelt er det nødvendig at installere om.
4# Flyt dine filder tilbage.
eller
1# Lav et nyt brugerkonto med administrator rettighed.
2# Overfør dine filer, billeder, dokumenter mv. tilbage til den nye brugerkonto.¨
3# Sørg for om dine programmer er der, eventuelt er det nødvendig at installere om.

Til sidst prøv med at rette dit Windows opdatering ved brug af Fixit:

1# http://windows.microsoft.com/en-us/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-7

2# https://support.microsoft.com/en-us/kb/971058