Avatar billede poulnm Praktikant
30. maj 2016 - 21:48 Der er 3 kommentarer

Fotos

Hvorfor kan jeg kun se visse fotos på f.eks Den blå Avis, hvis jeg logger ind som "incognito" altså skjult søgning?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
30. maj 2016 - 22:30 #1
Altså at du bruger DBA i anonym-mode på browseren og ikke ser alle fotos?

Jeg har lige prøvet på min maskine (Win 10 + Chrome) og der så det ud som om at jeg får alt med.

Du har måske et screenshot?
Avatar billede poulnm Praktikant
31. maj 2016 - 08:04 #2
Nej, hvis jeg ser i anonym-mode, så ser jeg alle fotos, ellers ikke, kun nogle, hvis jeg skifter til anonym-mode, ser jeg alle.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. juni 2016 - 09:26 #3
Prøv at slette browser-cachen (Ctrl+Shift+Del) - det kan skyldes at der ligger korrupte udgaver af billederne i cachen, som browseren tror er de rigtige billeder.

Da den ikke bruger cachen i "privacy" tilstanden, forklarer det hvorfor det virker dér.