Avatar billede BIRGER Seniormester
29. maj 2016 - 17:18 Der er 2 løsninger

Nyt felt i eksisterende Access rapport

Jeg har en access rapport som er dannet på grundlag af overførte data fra Excel.

Hvis jeg tilføjer nye data, hvordan får jeg lettest indsat det felt i min eksisterende rapport.?
Avatar billede martens Guru
29. maj 2016 - 18:21 #1
Du kunne jo lige checke den forespørgsel rapporten er dannet ud fra... 

Gå i design på rapporten og klik i øverste venstre hjørne og se egenskaber,...  Her kan du se hvor data stammer fra og eventuelt lave din egne nye forespørgsel eller rette i den eksisterende .....

Og på rapporten skal du blot indsætte en tekstboks og referere til kildedata...

piece of cake,,,  ( hvis man kan ... )

Held og lykke .... ellers må du vende tilbage ..

mvh martens
Avatar billede bvirk Guru
31. maj 2016 - 08:14 #2
I raportens design mode fremkommer også muligheden for 'vis felter' listen - skal vælges fra et menupunkt. Fra denne kan 'nye felter' trækkes ned på raporten.
Dette giver mest mening, hvis du med 'nye data' mener flere felter i datagrundlaget.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Dyk ned i databasernes verden på et af vores praksisnære Access-kurser

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester