Avatar billede bais Juniormester
04. juni 2015 - 20:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ændring af produktnøgle windows 7 home premium 64 bit

Hej jeg vil gerne vide hvordan man ændre produktnøglen til windows 7 i elevated command prompt ?

og hvordan du kommer i elevated  command prompt ?

eller hvordan det gøres på en smart måde i prompt ?

Mvh Jan
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2015 - 22:30 #1
Formoder med elevated command prompt, at der medes den skal køres som administrator.
Hvis du højreklikker på start ikonet til kommandoprompt og vælger "kør som administrator" så mener jeg det er det der menes.
Kender dog ikke til om man kan ændre produktkoden herfra. Der må jeg være svar skyldig.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2015 - 00:33 #2
1. Klik på start og skriv kommandoen (cmd) med køre som administrator option eller kontrollere, hvordan at åbne kommandoprompt

2. Skriv nu følgende kommando

"Slmgr.vbs -ipk <indsætte dit nye produktnøgle her>"

3. Hvis du vil aktivere Windows efter ændring af nøglen, køre "slmgr.vbs -ato"