Avatar billede timzen Nybegynder
14. maj 2015 - 18:47 Der er 5 kommentarer

Er min stroemforsyning braendt af?

Hej her imorges da jeg stod op proevede jeg at taende for min pc, men der skete intet og hellere intet lys, saa proevede jeg for 2 gang at taende den og jeg kunne lige pludselig lugte noget som braendt gummi og jeg ku se at der begyndte at komme roeg op fra stroemforsyning. derefter slukkede jeg for det hele, jeg gaar ud fra stroemforsyning er braendt af men hvad siger i?
Avatar billede jensenjs Juniormester
14. maj 2015 - 19:19 #1
Kort svar ja, med stor sandsynlighed er den nok brændt af.

Når der kommer brændt lugt, og røg, så er der ingen vej uden om, enten at få den repareret eller (den eneste rigtige løsning) at anskaffe en ny.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. maj 2015 - 20:19 #2
Sådan er det: Al elektronik indeholder magisk røg - det er den, der får det til at fungere. Derfor, slipper den magiske røg ud, holder det som regel op med at fungere...

;-)

Men ja, afhængig af alder, så (garanti-)ombytning.
Avatar billede timzen Nybegynder
14. maj 2015 - 20:55 #3
Mange tak for jeres svar jeg skaffer  en ny  stroemforsyning imorgen haaber ikke at den fejler Andet for saa bliver det en dyr regning hehe
Avatar billede timzen Nybegynder
14. maj 2015 - 20:56 #4
Tak for svaret
Avatar billede jensenjs Juniormester
15. maj 2015 - 09:36 #5
#2
Jeg har altid ment at røgen er elektronikkens sjæl der stiger op til "Silicon Heaven" citat fra min favorit serie :-)

http://reddwarf.wikia.com/wiki/Silicon_Heaven