Avatar billede Skovkongen Nybegynder
15. april 2015 - 11:49 Der er 8 kommentarer

tablet

Jeg er på jagt efter en tablet til min dreng på 7 år han har 2500kr hvad skal jeg gå efter og hvad skal jeg holde mig fra. Det skal ikke være en ipad.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2015 - 12:33 #1
Avatar billede Skovkongen Nybegynder
15. april 2015 - 12:59 #2
Det ser jo meget fristende ud. men sådan som jeg læser specifikationerne, er der kun en micro usb-port. hvordan med wifi og netstik ?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2015 - 13:23 #3
wifi er indbygget i maskinen - den oplades via usb. Den skal ikke rigtig bruge eksterne enheder til noget - den kan kobles til ekstern lyd via bluetooth (eller headset). Tilsvarende med evt tastatur/mus, også bluetooth.
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2015 - 14:34 #4
Bare et godt råd.. Android 5 er udgivet og du bør tjekke om den tabletcdu finder vil få android 5.. Har selv købt en samsung galaxy tab 2014 og der ved samsung ikke om de vil tilbyde android 5.. På den konto er Apple lys år forud.. Skulle dog os blot bruge den til film streaming hvilket den fint kan. (Bemærk dog at android 5 understøtter nyere video kodning end android 4.4)..

Tabletten der ser dog ud til og have ret gode specs..
Avatar billede Skovkongen Nybegynder
15. april 2015 - 17:45 #5
Jeg siger tak for svarene. jeg kigger lidt videre ud fra de specifikationer, lenovoen har.
Avatar billede Skovkongen Nybegynder
15. april 2015 - 17:46 #6
hvordan afgiver jeg point
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2015 - 18:51 #7
Du beder om et svar fra dem du ønsker at give points..
Avatar billede Skovkongen Nybegynder
18. april 2015 - 14:12 #8
hej Claes giver du mig et svar så jeg kan give dig point.