Avatar billede extreeme Nybegynder
15. januar 2015 - 21:49 Der er 5 kommentarer

Stationær til CS:GO

Hej!

Jeg er på udkig efter en stationær, der primært skal bruges til at køre CS:GO.

Jeg er lidt i pengenød, hvorfor jeg primært leder efter en brugt stationær eller en yderst billig én af slagsen.

Min computerviden er ikke særlig stor, hvorfor I meget gerne må hjælpe mig.

Håber, I kan hjælpe!
Avatar billede Blueeyez Mester
15. januar 2015 - 23:37 #1
Budget?
Skærm, tastatur og mus?
Hvis den skal købes brugt, så er det nok en god ide at oplyse et post nummer så vi kan finde noget i nærheden af hvor du bor :-)
Avatar billede extreeme Nybegynder
16. januar 2015 - 00:45 #2
Som sagt er min viden ikke særlig stor, hvorfor jeg gerne vil passe på med at sætte et budget. Jeg skal også bruge skærm. Mus har jeg.

Postnummeret er 8000 Aarhus C og 7100 Vejle. Omkring disse to steder vil jeg være i stand til at hente. Ellers må det blive sendt.

Tak for svaret og interessen i at hjælpe indtil videre. :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. januar 2015 - 21:01 #3
Bare for at have en chance, snakker vi så 4000 - 6000 kr eller? (Især når det er inkl skærm, så bliver det ikke nemt og hvor stor en skærm må det være? Hvad med tastatur?

Synes ikke det er smart at få sendt, da det er vigtigt at du kan SE varen og ikke mindst se den i funktion og vurdere at dens tilstand er god.. Mange køber brugte smartphones (primært iphones) hvor de bliver snydt.. (Det er ulempen ved at købe brugt)
Avatar billede extreeme Nybegynder
26. januar 2015 - 22:10 #4
Vi snakker nok højest 6000 kr. :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
29. januar 2015 - 20:31 #5
Prøv og kig ved topdata.dk, kan se de har nogle gode maskiner på tilbud til 5000 kr og en eller flere skærme til under 1000 kr..