Internet- og telefonleverandøren Jaynet har siden først på eftermiddagen været ramt af netværksproblemer.
Firmaet rapporterede første gang selv om netværksproblemerne lidt efter 13.30 og oplyste i den forbindelse, at "Vores eget telefonssytem er desværre også påvirket, hvorfor der kan være problemer med at ringe til os."
Samtidig fortalte firmaet, at de havde teknikere på sagen.
20 minutter senere meddelte firmaet, at "dele af netværket er oppe igen, men der opleves stadig store problemer."
Imidlertid oplever kunderne ifølge Computerworlds oplysninger stadig problemer.
Det foreløbigt seneste, omverdenen har hørt fra Jaynet om arbejdet med at genskabe netforbindelserne, er fra klokken 14.31, hvor beskeden lød "Vores teknikere arbejder stadig på en løsning."
Til Computerworld fortæller salgs- og marketingsdirektør Michael Meister, som er på ferie i Andorra, at der i al fald ikke er tale om noget alvorligt, for så ville han kende til det.