Allerede på den første side mødes den besøgende af en tung Flash-animation - det var netop for meget grafik og for lidt indhold, som tog livet af Boo.com. Men også hos den nye Internet-butik, der åbnede dørene i dag, bliver man ikke skånet for kraftige billeder og stærke farver.
Boo.com har måske ikke ændret design, men det betyder ikke, at de nye ejere slet ikke har lært noget af Internet-historiens største fallit. Forretningsmodellen ser nemlig helt anderledes ud end før.
Efter relanceringen stråler Boo.com i sin farvepragt som portal og shopping community, hvor indhold fra leverandører som Fashion Wire Daily, Smock og Nylon skal tiltrække besøgende, der animeres til at købe udvalgte mærkevarer.
Men - og her ligger den store forskel - Boo.com er ikke længere selv forretning med lager og distribution. I stedet linkes til andre Netbutikker, som betaler kommission for hver vare, der sælges til en Boo.com-bruger.
I dag kan man vælge mellem omkring 250 produkter - klikker man på produkter, bliver man ført videre til den forretning, som udbyder varen.
Læs også: