Klumme: Gratis reklame er god reklame, så indgå aftaler med butikker, der henvender sig til samme målgruppe, som din foretning gør.
18. februar 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Årsbestemte begivenheder og internationale arrangementer kan være med til at øge opmærksomheden på din hjemmeside.
4. februar 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Uanset om man vælger at lægge kort-gebyret frem i det åbne eller at lægge det ind i prisen, er det altid kunden, der kommer til at betale for gebyret på en eller anden måde.
21. januar 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Man har kun godt tre sekunder til at give et tillidsfuldt indtryk af sin butik. Se hvordan du undgår, at folk stikker af igen med det samme.
17. december 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Et sobert og afvæbnende svar til en ophidset kunde, der føler sig dårligt behandlet, kan blive guld værd.
5. december 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Skriv dine egne, originale tekster, så du får det maksimale salg og de bedste placeringer på søgemaskinerne.
19. november 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Det er ikke nok blot at lægge en standardavance oven i indkøbsprisen. Leg med prisen og se, hvad der virker.
1. november 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Oplysninger på forsiden om global udbredelse, antal medarbejdere, datterselskaber og omsætning er ubrugeligt tidsspilde, der keder kunderne.
22. oktober 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Det er utrolig vigtigt, at man finder et godt navn til sin forretning, så kunden kan huske det. Og så skal det have noget med varerne at gøre ... i bred forstand.
8. oktober 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme Opfølgning er en utrolig nem og billig måde at følge marketingeffekten på.
24. september 2007 kl. 10.00 |
læs »