Martin Thorborg

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Martin's LinkedIn profil

81 artikler på Computerworld

Martin Thorborg

Samarbejd med andre og få gratis reklame

Klumme: Gratis reklame er god reklame, så indgå aftaler med butikker, der henvender sig til samme målgruppe, som din foretning gør.

18. februar 2008 kl. 10.00 | læs »

Sådan kan du tjene kassen på en prinsedåb

Klumme: Årsbestemte begivenheder og internationale arrangementer kan være med til at øge opmærksomheden på din hjemmeside.

4. februar 2008 kl. 10.00 | læs »

Det koster at betale på nettet - hvem skal betale?

Klumme: Uanset om man vælger at lægge kort-gebyret frem i det åbne eller at lægge det ind i prisen, er det altid kunden, der kommer til at betale for gebyret på en eller anden måde.

21. januar 2008 kl. 10.00 | læs »

Forsiden er ikke hoveddøren til din e-butik

Klumme: Man har kun godt tre sekunder til at give et tillidsfuldt indtryk af sin butik. Se hvordan du undgår, at folk stikker af igen med det samme.

17. december 2007 kl. 10.00 | læs »

Sådan gør du når kunderne bliver meget sure

Klumme: Et sobert og afvæbnende svar til en ophidset kunde, der føler sig dårligt behandlet, kan blive guld værd.

5. december 2007 kl. 10.00 | læs »

Vær ikke doven - skriv dine egne tekster

Klumme: Skriv dine egne, originale tekster, så du får det maksimale salg og de bedste placeringer på søgemaskinerne.

19. november 2007 kl. 10.00 | læs »

Sæt prisen op og sælg mere

Klumme: Det er ikke nok blot at lægge en standardavance oven i indkøbsprisen. Leg med prisen og se, hvad der virker.

1. november 2007 kl. 10.00 | læs »

Corporate bullshit skræmmer kunderne væk

Klumme: Oplysninger på forsiden om global udbredelse, antal medarbejdere, datterselskaber og omsætning er ubrugeligt tidsspilde, der keder kunderne.

22. oktober 2007 kl. 10.00 | læs »

Kald shoppen for shoppen.dk – og dø

Klumme: Det er utrolig vigtigt, at man finder et godt navn til sin forretning, så kunden kan huske det. Og så skal det have noget med varerne at gøre ... i bred forstand.

8. oktober 2007 kl. 10.00 | læs »

Følg op på kunden, og vind hendes hjerte

Klumme Opfølgning er en utrolig nem og billig måde at følge marketingeffekten på.

24. september 2007 kl. 10.00 | læs »