Klumme: Dine konkurrenter kan lære dig meget om, hvordan du skal gøre og ikke gøre i din e-butik.
1. september 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Næsten en fjerdedel af alle e-betalinger fejler. Det kan der være flere grunde til, men hvis firmaet kontakter kunden, kan der som regel findes en løsning til gavn for forretningen.
18. august 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Det er en katastrofe at bede sine kunder om brugernavn og password, før de kan komme til at betale for varerne. Det kan snildt komme til at koste halvdelen af omsætningen.
30. juni 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Dårlig kundeservice resulterer meget hurtig i, at man får et dårligt ry på nettet.
16. juni 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: At vælge den rette søgemaskine til marketing er noget af et hækkeløb, hvis man ikke bare vil nøjes med dem, vi alle kender.
2. juni 2008 kl. 10.02 |
læs »
Klumme: Det nytter ikke noget at bruge formuer på Google Adwords, hvis kunderne bliver skuffede, når de klikker på dem.
19. maj 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Spamfiltre bliver mere og mere aggressive, fordi brugerne er rigtig trætte af spam.
5. maj 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: For få udnytter pay per click på hjemmesiden.
7. april 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Fokusgrupper har en tendens til at beskæftige sig med ønsketænkning i stedet for realiteterne.
25. marts 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Pressemeddelelser er effektive reklamemidler, og det er synd, hvis man forsømmer at bruge dem. Især for det er en meget billig måde at markedsføre sig på.
3. marts 2008 kl. 10.00 |
læs »