Avatar billede per2edb Praktikant
17. september 2014 - 16:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

VBA Debug virker ikke

Min Access DB er blevet så stor (Mange Forme og tabeller) så Debug pludselig ikke fungerer mere.
Når jeg fjerner en del af Formene virker det igen.

Kan der gøres noget for at få debug til at virke ved store DB
Avatar billede claes57 Ekspert
17. september 2014 - 16:38 #1
nogle gange er data sådanne, at man kan splitte op i to databaser, og så linke dem sammen. Men det er mange år siden jeg sidst pillede med access.
Avatar billede per2edb Praktikant
17. september 2014 - 16:55 #2
Ja den kan deles i front og Backend men den skal være samlet så det er stadig uløst
Avatar billede terry Ekspert
17. september 2014 - 17:02 #3
Never heard of that happening before.
When debug stops make sure the "Use Access Special Keys" is checked in Options/Current Database
Avatar billede per2edb Praktikant
17. september 2014 - 17:15 #4
Tak Terry
Så virker det

Lav det så du kan få point
Avatar billede claes57 Ekspert
17. september 2014 - 17:23 #5
Gad vide hvor det geniale ligger i, at den ikke er tjekket af på forhånd? Nogen hos Microsoft må da have tænkt over det.
Avatar billede terry Ekspert
17. september 2014 - 17:42 #6
Whats strange is why does it sometimes works and not others? Whats unchecking the flag??