Outlook: Gemme vedhæftede filer i forskellige mapper
Halløj!
Jeg er ikke den store programmør, hvorfor jeg spørger her, da jeg har set, at tilsvarende er blevet assisteret med, men jeg kunne ikke finde svaret på mit eksakte problem.
Jeg har brug for en kode i Outlook-VBA der automatisk gemmer en vedhæftet fil til en given mappe på serveren, men jeg vil gerne have at den gemmer i en bestemt mappe - alt efter hvilken mail/fil jeg modtager.
Jeg forsøgte, så at lave flere Class-moduler, der individuelt kunne bruges i mine opsatte regler, men den ville ikke gå med til at jeg kunne bruge dem, hvilket sendte mig lidt på bar bund igen.
Er der nogen er kan hjælpe mig med, hvad jeg kan/skal gøre for at det lykkes?
Dvs. at jeg kan bruge en af de koder, som er i dit link (Det der stå Rem foran skal ikke med i koden?)?
Men hvordan får jeg den til at gemme i forskellige mapper alt efter hvad den hedder i mailens tekst?
Det der sker er, at jeg får XXX antal mails fra samme program md XXX forskellige kontonumre, med filer, der så skal videredistribueres ud til de forskellige mapper, hvilket jeg helst vil undgå at sidde og gøre manuelt, da der kan ske fejl og det er jo enormt tidskrævende.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.