Avatar billede kimlarsen Praktikant
03. juli 2014 - 10:00 Der er 1 løsning

Indsættelse af image i php wordpress file.

Hej.

Her underneden er den php fil som generere headeren i mit wordpress site. Som det er nu sætter den logo i venstre side og en tekst i højre side.
Teksten i højre side, vil jeg gerne have erstattet med et billed, og det er også godt nok lykkes mig at gøre.
Desværre bare sådan at logo og billed står forskudt med en linjes afstand og det ødelægger headerens udseende.

            <div id="header-sidebar">
                <?php
                // Display the header area sidebar, and tell mobile navigation that we can use menus in here
                add_filter('siteorigin_mobilenav_is_valid', '__return_true');
                dynamic_sidebar( 'sidebar-header' );
                remove_filter('siteorigin_mobilenav_is_valid', '__return_true');
                ?>
            </div>

        <?php else : ?>
            <div class="support-text">
                <?php do_action('vantage_support_text'); ?>
            </div>

        <?php endif; ?>
Avatar billede kimlarsen Praktikant
17. august 2014 - 00:33 #1
Ingen svar modtaget - Spørgmål lukkes