Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2014 - 00:12 Der er 2 kommentarer

Yousee svigter .

Det drejer sig om at jeg ikke kan sende mails.Jeg bruger win 7 og har Windows Live mail.
Jeg får hele tiden fejlmelding om at adressen eller koden er forkert. Adressen er den jeg plejer at bruge og adgangskoden jeg bruger fik jeg hos Yousee i formiddags.De kunne ikke finde ud af hvorfor det ikke virkede og lovede at ringe tilbage. Jeg rykkede men det hjalp ikke.Hvem har evt. et godt råd?
Mvh. Ingelise
Avatar billede kurtmo Novice
14. juni 2014 - 08:19 #1
Fra deres driftinfo:

"Vi oplever i øjeblikket en fejl ved afsendelse af mails via mailprogrammer. Fejlen gør at mails ikke bliver sendt, eller er længe om at blive leveret. Det virker hvis man sender via webmail"
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2014 - 00:58 #2
Mange tak fir dit svar. ER det ikke overstået nu? Jeg har ringe utallige gange til Yousee men det har ikke hjulpet.Jeg kan modtage mails men ikke sende fra Windows live mail